dimecres, 12 de novembre del 2008

Ira

Hi ha moments en que la meva sensatesa es perd i entra en un lapsus d'alienació mental. És, aleshores, quan seria capaç de tot, fins i tot, de fer mal. Sona fatal, però és real. La meva ment crea situacions fictícies de terror. A vegades em faig por a mi mateixa. Tranquils, encara no estic boja del tot. Perquè hi ha coses que em superen i les armes reals s'acaben. La impotència es fa mestressa de la meva ànima i sucumbeixo a la ira. Ahir va ser un d'aquests moments. Un dia funest a la feina, on tot es capgira i el més fàcil es converteix en el pitjor dels problemes. El companyerisme esdevé enveja, recel i desconfiança. Tot es trenca i les veus s'alcen més del compte. Es diuen barbaritats i es giren les cares de fàstic. Les acusacions enverinen l'aire. És en aquest precís instant que jo, mal m'està dir-ho, arribaria a les mans i em quedaria tan a gust... Però no ho he fet mai, segurament, perquè encara em queda una mica de seny i de principis. Però és tan temptadora la ira...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaja.... veig que aquesta ha estat una setmana complicada per més d'una! Per sort tenim aquest cap de setmana tant assoleiat que ho fa oblidar tot i carrega piles a tope!

Anònim ha dit...

Una mica de tot aquesta setmana: dilluns, indiferent; dimarts, fatal; dimecres, amb son; dijous, avorrit; divendres, lleuger i dissabte, rapidet. De moment, diumenge, bé. Quin sol!!!!

Anònim ha dit...

Dilluns: tranquil i son, dimarts: normal, dimecres: malament, dijous: fatal, divendres: horrible,sort que al final li vam donar la volta, dissabte: genial, diumenge: tranquil.
Petonarros i que aquesta setmana sigui millor!