dijous, 18 de desembre del 2008

Mecànics

He girat la cadira de rodes i he cercat a l'estanteria de llibres que tinc al darrera, el Pompeu vermell que tinc desde l'institut. He obert a l'atzar per la pàgina... ah, no estan numerades. Bé, doncs he obert una pàgina a l'atzar i la primera paraula que he llegit ha sigut: paràfisi. M'he quedat igual, així que he llegit la definició: " Cadascun dels filaments estèrils que neixen entre els ascos d'un micet, que es troben en els òrgans sexuals de les muscínies, etc. ". Ara sí que no ho tinc clar. No sé que vol dir ascos, micet ni muscínies. He seguit amb la meva recerca biològica i m'he trobat amb cinc noves incògnites i he desistit perquè no entenia res de res. Aleshores ha sonat el telèfon i m'han dit del taller que ja puc anar a buscar el meu cotxe. Ahir a la nit vaig tornar a 60km per l'autovia. No!! No han posat les noves limitacions, encara, jejeje. És que gairebé em quedo tirada i vaig tardar una hora en arribar a casa, perquè el cotxe no tirava més. Ja veuràs el que em costarà la brometa... Total era canviar una peça!! Jo si tornés a néixer seria home i mecànic o dentista. No, no, mecànic, que això de veure boques i aguantar alitosis... Tenen feina asegurada i sempre tenen la raó, perquè com que no en tens n'idea t'has de creure el que et diuen i, és clar, et foten unes clavades. Jo crec que m'he gastat més en reparacions que el que em va costar el cotxe en sí. Que si les revisions, canviar les rodes, quan se'm va trencar la junta de culata (1000 euros!!!!!), dos vegades "l'elevalunas elèctric", la bateria, etc... No sé si és que tinc mala sort o que em prenen el pèl. Jo de gran vull ser mecànic!