dijous, 18 de desembre del 2008

Confirmat, vull ser mecànic

Ja he tornat de la tortura. I dic tortura perquè l'execució es veu que encara ha de venir. Total que m'han clavat 150 euros per dues bombetes i un captador de volant (que no és un senyor que tingui una secta de volants) i el diagnòstic!. Això és un avís de que hi ha quelcom que està a punt de dir prou, és a dir, que, segurament, el catalitzador està deixant de catalitzar i un dia d'aquests es descatalitzarà i em deixarà sense ni un duro. En poques paraules, que això és un pou sense fons. Ho veiueu com ser mecànic té futur. Sempre hi ha una altra peça a punt d'espatllar-se...Que em toqui la loteria, siusplau!!!!

2 comentaris:

Anna Espinach Llavina ha dit...

cada dia m'alegro més de no tenir cotxe. Ni carnet... I de saber que la loteria, estimada, em tocarà a mi...

Anònim ha dit...

No tens carnet de cotxeeeee?? Ualaaaa, ets una espècie en extinció, jejeje!! I la loteria, si de cas, a mitges, eh!!!