dimecres, 9 d’abril del 2008

Nervis nerviosos

Arriba el dia i els nervis augmenten. Però són nervis alegres, amb ganes de viure i veure coses noves, inesperades. De fet, gairebé no cal que hi vagi a Berlín. He mirat tants mapes, fotos, opinions, rutes i no sé que més, que és com si ja hi fos. Crec que quan trepitji la porta de Brandenburg sabré que a un cantó queda el Reichstag i a l'altre un Starbucks coffee. No hauré de mirar la guia. Com a casa, tú.
Això sí la maleta petitona i amb roba que m'he comprat per estrenar (ja ho fem això les noies). De fet, igualment, m'havia de canviar el fons d'armari. El fons era tan fons que ja no el trovaba i em posava el que estava fora. Ja va bé coses noves. Estic en etapa de canvi. Primer el pentinat, després el mòbil, ara roba. Ves que no canvïi l'estat sentimental. El laboral... ja m'agradaria, però sóc una cobarda. Què hi farem! De moment a disfrutar de les vacances!!!!